2009-01-09
 19:45:00

Fredag, redan helg.

T j e n a r e    ( :

Hur mår ni allihop? Själv börjar jag bli ganska frisk nu, fortfarande lite krasslig i halsen bara, men annars är det underbart, hehe.

Idag vare skola som gällde, känns skönt att det redan är fredag och redan helg. Hade bara två lektioner, matte och engelska sen var det dags för lunch och rast till klockan 3, för att ha sång! det avr långa timmar men tillbringade dom med roliga människor så de gick ganska snabbt, tog en timme till att gymma också. var där själv idag och kände att jag fick mer gjort . nästa gång jag går med camilla så ska jag få lika mycket gjort, ska kunna göra det bra även om larsson är med.  Efter sången åkte jag hem, andre åkte hem sen gick han hem och jag åkte ner till backaplan med pappsen och köpte en träningsväska som jag tänkt köpa HUR länge som helst. var bara tvungen nu, fick bli en nike för 350kr. Men tycker den är lite stor, men den behövdes iaf. så jaja ^^

Nu ska jag snabbt in i duschen och sen göra mig iordning, bio med underbara människor är det som står på fredagsschemat =)

H a  e n  t r e v l i g  f r e d a g !  : )  < 3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: