2009-01-24
 03:25:24

Fredags kvällen

Godkväll, godnatt? vad ska man säga nu när klockan är 03:15? Jag väljer nog att bara skriva hej ;D haha.

vad görs? ni ligger antagligen och sover, det gör dock inte jag. som ni märker. hihi. Andre har vart här hela kvällen han gick typ precis, och jag har SKIT ont i magen, vettefan vad det beror på! Känns som om det är någonting innuti min mage som typ käkar upp mig innefrån :S en jobbig känsla verkligen! Har haft det nu jävligt länge och hoppas att det försvinner snart annars kommer jag aldrig att kunna somna ju.

Andre kom ju hit förut och så åkte vi till Hemköp på vårväders och skulle köpa lite smått o gott. Blandannat Ben & Jerry´s men smaken vi skulle ha var helt slut så det fick bli vaniljglass med krossad choklad och vaniljglass med jordgubbssmak! mums . Blev två chipspåsar och en fanta exotic med! och en sak till, DRÖMRULLE! <3 shit, känner mig inte duktig idag. men jag var bara så jävla tvungen.. har både vart en positiv och negativ dag idag. Föräldrar kan bara förstöra ens dag och ens humör så jäkla snabbt, och utan att dom ens vet om det!? Då är man duktig... fy fan.. Men Andre var här och livade upp mig och fick mig på bra humör, tur det. Men på söndag ska jag träna bort all den här jävla skiten jag ätit idag och som jag kommer att tröst äta mig med imorgon också.

Vi har kollat på Lets Dance, pratat, skojbråkat och gjort lite smått. Trevligt :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


B*

Vilken fin blogg du har :)



PUBLICERAT: 2009-01-24, 03:27:00 | URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: