2009-01-04
 03:18:54

Gävle, dag 1 - tisdag.

Bilresa i 8 timmar . När vi kom fram fick vi tacos och sen tog vi det bara lugnt hela kvällen. Fast gick ut och lekte lite i snön oxå.



Mamma i bilen .



Elias som gömmer sig bakom gitarren :D



Jasmin och Alex när vi var ute i snön :)



Mikaela och Alexander :)



Alexander, Mikaela och Jasmin :)

Detta var några bilder från första dagen, ni får fler bilder imorgon :)
För nu ska jag sova, GODNAJT! <3
Photos / 2 kommentarer


camilla

hmm ensam? nejnej!

jag har några kompisar som är där redan!

Fan vi får pengar den 25, nej nu skojar jag för vi får penagr den 26, för att 25 är en röd dag!

hmm jag vill still stockholm jag älskar stockholm. :(



PUBLICERAT: 2009-01-04, 10:35:35 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Johanna

sv. Tack mikaela xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: