2009-01-06
 03:57:01

har inte någon ork..

Satt och funderade nu och kom fram till att vi börjar skolan redan på torsdag! jag ska vara glad ändå, för dom flesta jag känner början på onsdag så jag är glad för en dag extra men ändå.. jag har verkligen inte någon ork till att börja redan. jag behöver mer lov! har ju typ jobabt bort hela lovet och vart iväg i gävle så har inte fått göra allt jag velat och behövt göra.. hade behövt sova ut, hade velat träffa alla vänner jag inte träffat på länge, hälsat på min syster mer, shöppat mer, haft mer kul! istället har det blivit jobb jobb jobb och resa till gävle. visst besöket i gävle var otroligt kul! det måste jag säga.. och jag hade ofta kul på jobbet med. men jag hade behövt fler lediga dagar till annat. imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Cim med. så det ska bli kul, var alltför längesen man träffade henne nu :) så det är på tiden nu! något positivt. men har iallafall fått städat mitt rum nu som har vart en katastrof rätt länge, trodde itne jag skulle hinna göra det innan jag började skolan men har man en underbar vän vid namn Andre Stärnman så hinner man det, för det gjorde jag =D

Klippa mig hade jag också velat och behövt göra under lovet, men det får bli någon dag den här månaden, ska ta reda på numret imorgon och ringa och boka tid. camilla kanske också ska med mig och klippa sig där . billigt och bra! :) hihi.

nu vet jag fan inte vad jag ska göra.. klockan är snart fyra och jag e nästan inte ens trött. bara hungrig.. hade mina föräldrar inte vart hemma eller inte legat och sovit så hade jag gått ut i köket och gjort nåt att äta. men med risken att jag väcker dom om jag gör det är ganska stor så jag vågar inte. kanske blir till att dygna idag ? så jag kan få frukost runt 7-8. En lång promenad på morgonen kanske skulle sitta fint med? men funderar på hur min dag imorgon kommer att se ut då, kmr jag var alltför trött? Aja, vi får se om en stund hur det blir.. kanske tar och sover några timmar eller inga alls. det får tiden avgöra.

Kärlek till coola naglar och kärlek till mitt nystädade och möblerade rum :D <3



Jag älskar min kusin <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


amanda r

hej mikaela. asso hur gjorde du så att du fick en bild uppe på din blogg ?



puss o karm // amanda



PUBLICERAT: 2009-01-11, 00:14:04 | URL: http://javlove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: