2009-01-30
 12:58:23

Helgens planer:

Mina planer inför helgen:

Fredag (idag) - Ska sitta barnvakt i Partille igen, ska passa Filippa som är min mammas chefs dotter. Gullig unge! :) Mellan 18:00- 22:30.
Lördag - På dagen vet jag inte, kanske en sväng till stan? Vem vet? haha. Men min kusin ska nog sova hos mig, Alexander :) Blir nog till att kolla på film och käka massa gott. vet inte vilken tid han kommer än men det ska jag kolla upp :)
Söndag - Ska hänga med min andre kusin, jasmin, till hennes dans i en timme. Klockan 13:00-14:00. Efter det ska vi på bio, har inte bestämt film ännu men någon blir det nog iallafall.

Som ni ser så blir det barn för mig hela helgen! Filippa är 1 år, Alexander är 7 år (fyller 8år i sommar) och Jasmin är 5 år (fyller 6år i Augusti). Men det ska nog bli en trevlig helg, lite tråkigt att sitta i Partille och passa Filippa helt själv ikväll bara.. 

Hoppas ni får en bra helg iallafall! Ska försöka blogga så ofta jag kan, och ska bli massa bilder hoppas jag (: Kram!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


camilla

nej det blir inget ikväll :/ .. Det var knappt så jag fick åka ner och hämta mina glasögon :s.

Jag saknar dig uber mycket :s .. Men ha så kul ikväll!!!



PUBLICERAT: 2009-01-30, 13:24:45 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: