2009-01-26
 00:51:59

helvetet

hej..
orkar inte skriva så mycket, tänker bara säga tack för ikväll till camilla andre och johan som kom till bion förut också. oväntat och kul! han är rolig den där stölpen :)

helvetet börjar braka ut här hemma och jag vill bara lägga mig i sängen med hörlurarna till mobilen och sätta igång musiken och slippa höra allt här hemma.. deras problem är deras problem och jag har inte lust att höra mer! har behövt höra sen jag kom hem och det är väl snart en timme så nu blir det till att stänga in mig i musiken och hoppas att den får mig på andra tankar. ibland bara älskar jag musik!

lite små bilder får ni imorgon, blev tyvärr ingen dagens outfit idag, kanske lägger in den imon..om jag orkar (:

Godnajt! <3



känner mig ensam ibland... som om ingen förstår sig på hur jag mår..
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: