2009-01-11
 20:18:05

historia, epoker.. finns det något tråkigare?

Usch vad tråkigt det är att plugga ibland, okej typ alltid. det ÄR tråkigt, framförallt när man ska plugga historia! fyfan vad tråkigt det är. Jävla Renässansen. vem bryr sig? då fan inte jag. visst det finns människor som faktiskt tycker det är intressant och roligt. men det tycker dock inte jag. jag tkr att det finns då inget tråkigare än historia och deras jävla epoker. hjälp mig härifrån! Ska liksom ha omprov på onsdag för att jag fick IG på det när vi hade det innan jullovet. åh.. jaja, bara att plugga på och iallafall hoppas att man får G. Nu ska jag fortsäta med Renässansen. Byebye :) <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


camilla

jag fattar inte frågorna xD hahah som vi får av håkan xD



PUBLICERAT: 2009-01-11, 23:43:42 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
S A N N A

måste säga att du har en väldigt fin blogg! :*



PUBLICERAT: 2009-01-14, 17:55:05 | URL: http://tanzanit.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: