2009-01-21
 23:39:33

illamående och huvudvärk.

G o d  k v ä l l 

Idag blev det ingen dagens outfit, tyvärr. men hade ett par jeans från Pepper på mig, men ett grått linne från h&m med en svart piké från h&m över. slapp klädsel nästan för idag har jag inte mått bra alls. Började med att jag vaknade tre i natt och måddejätteilla och hade en jävlans huvudvärk, somnade om men vaknade igen klockan sju av att klockan ringde och jag blev påmind om att det var skola. mitt humör var inte alls på topp och illamåendet och huvudvärken satt fortfarane kvar... och det har de gjort hela dagen och inte ens nu är det borta. Jag var nära på att stanna hemma imorse men kände att jag hoppades på att Håkan hade rättat mitt Historia prov men det hade han inte så det är bara att vänta, kanske får det imorgon eller nästa vecka, vi får väl se imorgon.

 
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: