2009-01-28
 23:58:32

jävla design fan

Godkväll.

Designen blev absolut inte som jag hade tänkt mig! jag hade kommit jättelångt och helt plötsligt så hade allt försvunnit :S jävla cp! så jag gav upp och bara valde en stilmall så jag får försöka imorgon igen..om jag hinner. klockan blev allt för mycket nu. så bilder får komma imorgon! kan visa en gammal bild på en outfit, för hade på mig just den outfiten idag , hehe.

Imorgon blir det träning, SOM FAN! har inte tränat sen i söndags så gud imorgon ska jag träna som fan. AFRODANS! YEAAAH! As kul :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


sandra

ja.. ja det blir som lättare och roligare att ha med sig en vovve när man går ^^

Det blir ju iaf 3 lång promenader om dagen för mig ^^



PUBLICERAT: 2009-01-28, 23:59:51 | URL: http://sandraliksom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: