2009-01-15
 20:47:15

kvällsmat

Jag är jättetrött och känner mig jättesjuk, men har ingen feber och jag har sovit bra de senaste dagarna så jag förstår inte varför jag är så trött :S Men jag funderar faktiskt på att ta kvällsmat snart, macka med rökt skinka och ett glas oboy. det är favoriten till kvällsmat! efter kvällsmaten ska jag nog lägga mig och sova, även om klockan abra är nio. kanske skulle vara bra för mig att få så mycket sömn när jag aldrig lägger mig innan tolv annars.

kanske bloggar innan jag lägger mig men nu är det paus i Generation fett så jag ska gå och hämta kvällsmat. måste tillägga att generation fett är ett sjukt program! shit vilka sjuka människor det finns.. det måste väl fan vara jobbigt att vara så stor som dom kvinnorna som är med där idag? de kan ju fan nästan inte ens röra sig, inte göra allt själva utan måste ha hjälp av någon hela tiden. men idag handlar det om kvinnor som jobbar med att sätta sig på män? hur kan män gilla det? tjocka kvinnor som sätter sig på dom? det kan väl fan inte vara skönt =S jag tkr verkligen att det är sjukt!

hejssvejs så länge <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: