2009-01-16
 22:15:22

Laila var grym :D

Vad tycktes om kvällens Lets Dance?
Jag missade det förra veckan för var på bio med Andre, Johan och Bea. Men idag kollade jag och jag tyckte inte att det var så många som var så duktiga, men Laila var jätteduktig! mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Man blev glad av att se hennes uppträdande :) Samma sak med Blondinbella, såklart var Laila mycket bättre men Blondinbella avr mycket duktig hon med. och vi ska inte ens prata om nicke, han var sjukt duktig! han hade ju bara hunnit träna i fyra dagar?! det är ju ingenting, och ändå gjorde han det så bra? Då är man duktig :)

Nu är det bara att vänta till efter nyheterna för att veta vem som åker ut. Hoppas det inte blir någon av dom jag skrev om här nu. Kitty hoppas jag också får vara kvar, för hon är så rolig, haha. förstår mig inte på henne ibland och just därför gillar jag henne. Hon kunde inte dansa, men det var roligt att se det ändå. haha. kolla bara hennes kläder? hehe. Min kusin tyckte hennes klänning var söt, hihi.

Bloggar om en stund, om jag har något att skriva om! haha.
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


janni

Sv: yes, 31 december 2009. det är liksom ett projekt fotografen har detta året. och den kommer upp på min födelsedag :)



PUBLICERAT: 2009-01-16, 23:06:13 | URL: http://jannif.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: