2009-01-23
 11:25:43

lön

sitter i skolan, ska ha sång om några minuter, egentligen skulle jag ha klockan 3 men camilla är inte här så jag får hennes tid. Känns skönt! (: Efter sången som slutar tolv så ska jag dra in till stan och shoppa! Har fått mina underbara pengar nu, pengarna jag tycker att jag verkligen förtjänar efter det jävla skitjobbet jag och camilla stod ut med! Sura, otrevliga och irriterande bilförare som trodde att vi stod där och försökte förstöra för dom när vi i själva verkat försökte hjälpa dom. men vi klarade oss igenom alla timmarna, alla dagarna och nu har vi fått våran belöning. LÖN! <3

Nu ska jag göra lite grejer innan jag går in på sången, hoppas ni mår bra :) puss! (L)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


johanna

sv: Jag vet vem han är.. om han tänker efter vet han nog vem jag är också :P



PUBLICERAT: 2009-01-23, 16:59:04 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: