2009-01-04
 02:42:05

Magnus Betner :D

Förut gick jag ut och träffade Andre, vi tog en promenix. den blev ganska lång, hyfsad längd. skulel behöva en sånn promenad minst en gång varje dag. den borde vart med på listan jag skrev i förra inlägget, 7. Pormenera minst en gång VARJE dag!

Efter en ganska lång promenad kom vi fram till mig igen, och så gick vi hem till mig. Jag satte på Magnus Betner - Inget är heligt . Han är sjukt bra alltså! och snygg ^^ haha. Nej men han är as rolig, ganska rå av sig iallafall. men honom gillar vi :) och björn gustafsson med =)

fan det går segt med att lägga in bilder på bdb, jag börjar tappa tålamodet nu. för har inget att göra så alla dessa inläggen jag skriver skriver jag bara för att jag har brist på saker att göra! försöker göra dom så intressanta som det går. jag lyckas kanske inte, men det får duga att jag iallafall försöker. eller? :)

Puss <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Bella

Ok! Du får krya på dig. :)

Igår var det en lugn dag för mig. Nästan lite tråkig hehe.

Magnus Betner är ju bara för rolig. Farligt snygg är han också. ;) Jag brukar kolla på olika klipp på youtube med honom och man skrattar lika mycket varje gång. Man kan se han hur många ggr som helst.

Skulle vara kul att se han live. :)



PUBLICERAT: 2009-01-04, 11:16:17 | URL: http://contactghost.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: