2009-01-20
 00:29:29

Måndag

Hejsan, nu har jag lagt ut massa bilder idag.  ^^ får räcka för idag, lägger ut bilderna ifrån bowlingen imorgon på min håltimma :) så runt tio - elva kommer de ut.

Idag var det dags för skola igen efter en skön helg.. Måndag, och det är en otroligt jobbig dag! lång och seg. Började dagen med tandläkare 08:10, fy fan. fick världens huvudvärk av att borren lät så mycket i mitt huvud, shit var helt snurrig när jag gick därifrån. Munnen var helt sne men det är sånt man får leva med när man heter Mikaela Jacobsson och inte kan sköta sina tänder! Jag håller på att försöka ändra på mig nu, på mig själv och mina rutiner. det behövs kan jag ju säga! Efter lagningen hos tandläkaren åkte jag till skolan och de hade redan börjat med ensamble så jag bara hoppade in, de hade börjat med You had me - joss stone. en jättebra låt! :D På svenskan åkte jag, august och andre hem till andre och hämtade anteckningar osm han var tvungen att ha på matrådsmötet han skulle på idag. Och jag hämtade min dator hemma och så körde pappa oss tillbaka till skolan, i tid till musiklektionen. FIck en ny uppgift och denna ska jag försöka klara galant! haha. Idrott låg sen på schemat, dans var inplanerat. Min grupp är Jag, August, Andre, Johan, Jimmy och Camilla L. Larsson var inte med idag men alla andra var, jag hade skoj iaf! haha. kul att dansa fan! känner på mig att våran dans kommer att bli grym! bara vi kan vara lite seriösa och få ihop till ett nummer bara x) men vi fick till en början iallafall :D det är något iallafall! It´s raining men! yeaaah :D

Gym idag, först styrka 40 minuter sen gruppträning - step i 55 minuter. Så idag har jag tränat bra. Träningsvärk överallt från söndagens träning med. Så imorgon, tisdag..kommer jag att ha ont ÖVERALLT! känner det på mig redan nu. Har träningsvärk i rygg, mage, ben och armar.. imorgon kommer allt vara ännu värre! Jaja, det är sånt man får tåla om man vill få muskler och bli smalare! Haha. Det är det värt det sen när man märker resultat.

Idag har jag klarat mig en dag utan onyttigheter och socker. Tre glas oboy har det blivit men annars typ ingenting. känner mig ltie duktig faktiskt, även om det bara är en dag. Jag har vart jävligt sugen hela dagen , men har haft tuggummin vid min sida som har fått hjälpa mig, men har känt ett jävla sug efter socker hela dagen, var riktigt jobbigt ett tag men jag klarade det. Människor tror nog jag överdriver men det e sjukt hur beroende jag är av socker och onyttigheter. Jag ska bli bättre! Ska inte ge upp, även om människor tror att jag kommer att göra det, typ Andre? och mina föräldrar bara skrattar åt mig. men dom ska få se, jag ska klara det! PUNKT SLUT ;) Haha..

Nu är det dags för sängen :) PUSS <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: