2009-01-10
 14:39:47

mardrömmar.

G o d  d a g !  = )

Just nu väntar jag på att vattnet i badkaret ska fyllas så att jag kan lägga mig i ett varmt bad. gud det ska bli skönt! hehe. Imorse vaknade jag klockan nio redan, men lyckades somna om tillslut men när jag vaknade klockan 11 igen så önskade jag att jag aldrig hade somnat om igen.. mellan 9 och 11 drömde jag en mardröm och jag mådde verkligen dåligt. två av mina närmaste dog i min dröm och mördaren fanns i mitt hem. shit det kändes så verkligt även om jag vet att det inte var det. Men visst är det läskigt att drömma sånt? Och ibland när man drömmer något och vaknar och så tror man att det hänt på riktigt och måste kolla upp om det är sant. fy ibland mår jag dåligt när jag vaknar efter en mardröm.. det gjorde jag idag iallafall. tur att jag inte drömmer mardrömmar så ofta, det gjorde jag när jag var mindre, var rädd jätteofta på morgonen eller mitt inatten och jag vaknade då.

När jag vaknade klockan 11 så kunde jag inte somna om så jag gick upp och satte mig vid datorn, kände då hur hungrig jag var så jag gick och kollade vad som fanns. Det var längesen jag åt frukost faktiskt, på helgerna och på lovet så gick jag oftast upp runt 1 och sen runt 3 så gjorde mamma och pappa mat så jag hann aldrig äta frukost, men idag blev det frukost för min del. En god frukost! Cornflakes med sylt och ett glas oboy till det. Kunde det bli bättre? Nej, det var riktigt gott :) Men nu börjar jag bli hungrig igen så får hoppas på att mamma gör mat snart. Jag skulle åkt till backaplan med mamma idag och köpt en klocka men hon är så jädrans lat så det blir inte så.. funderar på att be henne om pengar och åka själv. men vet ej om jag orkar, och om jag hinner dessutom. Vi får se :D Nu ska jag iallafall gå och se om badvattnet är färdigt! :)

H a  d e t  b r a  !  < 3

Min goda frukost - den var godare än vad den ser ut xD haha..
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: