2009-01-23
 00:10:29

min torsdag

Idag vare skola, skulle börja tio i 09:50 men jag mådde så otroligt dåligt så allt gick så segt här hemma, jag kom till skolan runt 11 tiden. Lunch då, maten var god! haha. Efter lunchen var det dags för matte och sen slutade vi, så soft dag i skolan med bara en lektion.

Var med Andre efter skolan, åkte hem till mig och var här ganska länge tills jag fick ett ryck och ville göra något så vi åkte in till stan och kollade lite.

Får min lön imon! 6400 är sköna pengar (: ska lägga undan hälften och spara tills jag verkligen vill ha och behöver. så imorgon blir det dags för shopping! <3 längesen jag verkligen hade pengar :D SKa kolla nu om pengarna kommit in på kontot än, byebye.


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: