2009-01-16
 10:37:13

MVG

Nu har jag rast till klockan kvart över ett och det känns ju faktiskt inte så jättekul. men vad ska man göra.. hade rast till tre innan men jag har fått bytt sångtid så min grupp har sång kvart över ett istället för klockan 3 så det känns lite skönt iallafall (:

Började dagen med matte, gjorde några tal och sen var lektionen slut, haha. kort lektion, gutt! Sen var det dags för svenska, fick tillbaka svenska novellerna, gud så skönt det känns! Jag fick MVG :D och han skrev på att jag använde språket bra :) hihi. glad!

Nu har jag rast och bamba öppnar inte förräns om en halv timme typ. men nu ska jag hitta på annat :) Hejdå!

<3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Fanny

tack!

Vsg!



PUBLICERAT: 2009-01-16, 12:57:24 | URL: http://faaanys.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: