2009-01-06
 03:46:58

nagellack..

Jag skulle ju lägga ut bilder från mina dagar i Gävle, men jag har itne orkat och inte haft tid. dessutom tror jag itne att det är någon som är intresserad ändå x) men det är bara att säga till om ni vill att jag ska göra det så gör jag det om jag får tid eller ork.

nu har jag precis målat klart mina naglar, haha .. andre nästan krävde att jag skulle måla varannan rosa och varannan gul så det gjorde jag på ena handen förut och nu gjorde jag andra. lite små ballt faktiskt xD fult men coolt . haha. det rosa avr dock lite snyggare än det gula eftersom det är starkare och det gula mer genomskinligt. men de duger båda två :) nästa gång jag målar dom blir det dock endast rosa elr endast gul! inte båda .. ´hehe.

Ha dt. <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: