2009-01-06
 02:54:36

natten till tisdag.

Tjabba tjena hallå .

Hur är det med er? Jag är fortfarande krasslig i halsen och förkyld som satan men jag klarar mig. Idag var jag och tränade med Camilla, det var på tiden att äntligen träna. och det var framförallt på tiden att vi träffades! har saknat henne massor och vi satt och pratade en massa idag efter träningen. Först tränade vi och sen drog vi in till stan och kollade lite i affärer, jag köpte en blå halsduk som jag bara avgudar, så jäkla skön! tyävrr köpte camilla en likadan men jag tkr inte det gör nåt, vill hon ha den så såklart hon ska köpa den. inte ska jag hindra henne :P men efter att vi kolalt i massa olika affärer och jag fick handlat den blåa halsduken och två nagellack, ett gult och ett rosa för 39 kronor. Bra pris det där :P.. men iaf efter det så skulle vi äta, och eftersom jag var så JÄVLA sugen på Kebabtallrik så fick det bli det. jag bjöd idag för det var söta Camilla värd! :) Sen var det dags för biblioteket så nu står ja på kö för andra Twilight boken för jag ska låna den tredje av yusra och då måste jag läsa andra boken igen för det var längesen jag läste den. så bara att vääänta...vilket jag inte orkar men vad gör man inte för en bra bok! som vissa säger, den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge ;D haha.. töntig jag känner mig ibland! :p 

Vad har ni gjort idag då? :) Jag åkte iallafall och mötte Andre Stärnman efter jag vart med Camilla. Vi åkte hem till mig och jag började städa mitt rum och snälla Andre hjälpte till, och just idag fick jag ett ryck och möblerade om. känns så mysigt nu. jag tkr det är kul att möblera om, tkr inte ni dt? :) jag känner verkligen för att flytta hemifrån nu. bara inreda mitt eget hem och ha dt mysigt. slippa tänka på något. ha vem man vill hemma och hur länge som helst och NÄR man vill. utan att någon annan behöver bry sig. skulle det inte vara skönt då eller? säg till om du inte håller med mig liksom. men tack iaf andre för den stora hjälpen hade inte blivit färdig förräns sent i natt om du inte hade hjälpt till för jag är alltid så jäkla seg när jag gör sånt . det enda som behövs göras nu är att städa ur garderoben. den är en katastrof rent ut sagt! så om jag orkar så tar jag och fixar det imon. men vi ska nog till Jennie imorgon, beror på hur vi mår. hela familjen har ju vart sjuka nu dt sista. och nu är jennie också sjuk så vi får se hur det blir.

Ett stort tack till Camilla som satt och pratade med mig förut om allt möjligt, känns skönt att ha någon att prata med om personliga saker som man kanske behöver prata om med någon, ibland behöver man också någons åsikt om nåt. och känns skönt att Camilla finns där för mig om ja behöver dt. <3

Kanske borde sova nu? Andre gick för en stund sen typ.. Idag kom jag han och hans kära kompis daniel fram till att jag har tre stycken kukar? hmm.. normalt? JA DÅ :D

GODNAJJJT! (även om jag inte ska sova nu...) 

en bild på mig och johanna lundbäck från avslutningen i nian. saknar faktiskt dom gamla tiderna från svartedalen :)
 

Mikaela Elin Jacobsson :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


J

hakim kan ju bara ta sig



PUBLICERAT: 2009-01-06, 15:07:22 | URL: http://johannalundback.blogg.se/
camilla

bara för att du är galet bra sötnos!

tack för att zlltid finns där fr mig med!

tack för allt <3



PUBLICERAT: 2009-01-06, 19:21:12 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: