2009-01-24
 23:24:39

nörd

Berättade ju förut att jag skulle kolla på film, det blev Pineapple express. Hyfsat bra, rolig och så. fick mig några skratt iallafall här i min ensamhet ^^ Värd att se faktiskt, även om den var lite överdriven ibland. Funderar nu över om jag ska kolla på en film till, vad tycker ni? jag ska nog göra det. har några att välja mellan så vi får se om en stund.

Innan jag antagligen checkar en film till så ska jag faktiskt foto nörda mig själv, haha. var längesen jag verkligen gjorde det, på sista tiden har kameran bara använts för dagens outfit men nu ska jag nörda mig lite. ni kanske får se några bilder sen, men det är bara kanske. För det beror helt på hur bilderna blir, hehe.

Bloggar efter fotograferingen och visar några bilder och berättar då vilken film jag ska se på :) förresten, fruktsalladen var svin go! ;)

en ful bild jag bjuder på, dennis tog den när han var här tidigare idag.. haha. ugly!?
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: