2009-01-12
 22:52:22

Nudlar :D

Hejsan :)

Jag sitter och kollar på Prison Break på tv, gud det var längesen jag såg det. så jag hänger typ inte med alls xD men jag har inget annat att göra så det får bara bli så just nu. Jag har vart sugen på nudlar nu rätt länge men har inte orkat gå ut i köket och sätta på vattnet. otroligt hur man kan vara så lat ibland! jag funderar faktiskt på att göra det nu, men jag tror att mamma skulle lägga in en kommentar som "det där är väl jävligt onödigt att göra när vi åt middag för en stund sen.." Den vanliga biten som brukar komma från henne och pappa, även om det var flera timmar sen vi åt? haha. låt mig äta vad jag vill istället! jag har ju börjar med träningen rejält nu så så jävla hård måste jag inte vara med maten.

Idag vare iallafall skola, måndag. första dagen på veckan.. och dagen gick faktiskt otroligt segt i början. Började med att rigga upp i replokalerna och sen var det dags för att repa ordentligt första gången med de nya Ensamble grupperna. Ska inte ens lämna någon åsikt om det, haha.. ingenting slår min första ensamble grupp. gud så jävla bra! :) iaf, sen var det dags för lunch. Maten var ganska god idag, förutom att riset inte var ordentligt kokt, typ jättehårt men jag var hungrig så jag stoppade i mig det ändå, hehe. Sen var det dags för tråkig svenska, och sen en lektion då man inte behövde göra något . jag satt mest och spelade snake xD haha. tävlade lite mot andre. ^^ Sen blev det idrott, hade teori. Sen var det dags för gymmet! Först väntade jag på Fatima, och sen så klockan 5 så var vi med på en gruppträning som hette Step. Den varade i 55 minuter, och den sista kvarten, FY FAN! jag var helt slut. Men klarade av de hela 55 minuterna och efter det kände både jag och fatima oss stolta. :) Gjorde lite styrka efteråt också, bara lite ;) var alldeles för trött för att orka hela schemat! haha.

På söndag blir det nog gruppträning, mage och rygg 30 minuter och efter det någon slags dans :D Jag och Fatima :) Ska kolla om Larsson och Julia hänger på också :)

Nu ska jag ut i köket i hopp om att få göra nudlar ;) Ha det! :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 6 kommentarer


natta

sv: aa visst e dem riktigt avslappnade :)

jag har vart här nu i 1 månad.. fast åker ioförsej hem snart =( mindre kul



PUBLICERAT: 2009-01-13, 03:21:38 | URL: http://natalies.se
Dennis

hah det ser ut som att du inte vet om du ska le eller inte le på kortet ;)



PUBLICERAT: 2009-01-13, 08:58:00 | URL: http://mikaaelajacobsson.blogg.se/
Camilla

jag h'nger med (:



PUBLICERAT: 2009-01-13, 09:20:37 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Alina

åå tack söt! Himla fin bild:)



PUBLICERAT: 2009-01-13, 12:45:32 | URL: http://emmiealina.blogg.se/
Camilla

jag är hungrig :(



PUBLICERAT: 2009-01-13, 12:47:59 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Alina

va snällt! :) Jag kommer inte ens in på bloglovin idag, jätteirriterande:/



PUBLICERAT: 2009-01-13, 21:46:04 | URL: http://emmiealina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: