2009-01-17
 04:42:08

Ny design.

Nu har jag ändrat designen på bloggen, skulle bli något litet men jag har suttit i några timmar nu och gjort lite grejer och fixat med massa annat samtidigt så det tog sin tid , haha. Men vad tycker ni? Duger det? Eller är det förjävligt? säg vad ni tycker nu :) Jag är nöjd iallafall, visst är det saker jag hade velat ändra men eftersom jag inte är så duktig så får det bli en annan gång när jag lärt mig mer. Under kvällen så har jag ätit massa glass och chips också, kännner lite ångest för det eftersom jag skulle sluta! men jag lovar att verkligen försöka sluta med att äta så mycket onyttigt nästa vecka. Den nya jag börjar på måndag :) Önska mig lycka till? Det skulle jag verkligen behöva!

Nu har jag bytt om för sängen, men jag vill egentligen inte gå ifrån min stationära dator. Har fastnat vid photoshop! det är kul att lära sig massa nytt! Nu har jag fixat två fina bilder, en på mig och camilla o en på mig och jessica :) Hade visat dom om det hade vart på denna datorn, men det är ju tyvärr på den andra. kanske kan fixa ett inlägg från den andra datorn innan jag går och lägger mig. lovar inget men jag ska försöka komma ihåg :) haha.

Så nu är jag redo för sängen så det får väl bli sängen för mig om en pyttestund. ska göra lite småsaker här vid datorerna först. sen blir det kolla på tv och kanske sova. somnar jag inte så går jag upp tidigt och tar en lång promenad ute. är så jäkla skönt att gå ut och gå tidigt på morgonen.

Så här ser jag ut:

  



Linne - Vero moda
Shorts - gjort dom själv :)
Outfits / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: