2009-01-24
 20:44:41

nyttigt och gott!

Nu tänker jag kolla på en film har några stycken att välja mellan så vi får se hur det blir med det, jag låter er veta sen när jag kollat på filmen :) haha.

Vet ni vad jag ska äta till? Var i affären för en stund sen och handlade lite och har nu gjort FRUKTSALLAD! gud det ska bli gott! Bara tre olika sorters frukt men ändå så jäkla gott, vindruvor, apelsin och kiwi. Skulle haft vattenmelon och äpple med men fanns inga fräscha äpplen i affären och hittade ingen vattenmelon heller. jag som var så sugen på jsut vattenmelon! men de tre fukterna jag fick handlat duger gott och väl. nyttigt och gott! kan det bli bättre? ;)

Bloggar senare, tänkte ändra min design lite igen efter jag kollat på filmen. Håll er uppdaterade ;)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


C A T T I S . G U S T A F S S O N

Igår och även idag blir e slapping. Känns så skönt :)



PUBLICERAT: 2009-01-24, 21:06:10 | URL: http://hejcattis.blogg.se/
Camilla

duuu kan vara fining du!



PUBLICERAT: 2009-01-24, 23:19:53 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: