2009-01-08
 21:28:09

onetreehill<3

Hejsansvejsan allihop!

Nu sitter jag här igen, skriver blogg som alltid. Jag kom precis innanför dörren, har vart i affären och handlat lite gott. Jag skulle köpa frukt för jag var så otroligt sugen på det, kan äta hur mycket som helst utan att få dåligt samvete! skönt! Pappa ville att jag skulle köpa vaniljglass till honom och då blev jag såklart också sugen på glass, så..tyvärr fick det bli glass till mig med (å) Vaniljglass med krossad choklad! Favoriten :D

Jag hade tänkt kolla på en långfilm som skulle komma på tv klockan nio, men för det första hade jag inte kommit hem då och jag känner mer för ett one tree hill avsnitt som jag nu velat se sen i tisdags, men har inte hunnit. så nu är det dags :) One tree hill och vindruvor, och om en stund också glass. Kan det bli bättre? En skön torsdagskväll! Blir dags för sängen efter onetreehill, kanske ett sista blogginlägg då, men det får vi se :)
Om dt inte blir mer bloggande för min del idag så får ni sova gott och drömma sött, Godnatt! Puss <3



A little girl with nothing wrong is all alone...

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: