2009-01-22
 00:00:17

Onsdag

Min onsdag:

08:30 - Historia. Läxförhör som jag inte alls var beredd på, kunde inte skriva något alls för jag fattade ingenting.. så jag börjar väl gå neråt i historia igen, bara hatar det!
09:30 - Svenska. Gjorde en uppgift tillsammans med klassen och typ ingenting viktigt.
10:30 - Rast, så låg i Andres knä och halvsov.
11:00 - Lunch . Korv med potatis. För det första ska man inte ha potatis  till korv, det ska vara potatismos! Och för det andra så var jag jättehungrig och hade hoppats på någon godare och mer mättande mat, men icke sa nicke.
12:00 - Ensamble. Började bra, repade igenom You had med några gånger, utan Sandra. Gick väl ganska bra ändå. Sedan hände lite grejer som är onödiga att ta upp här, lika bra och glömma det. Tillsist var det bara Jag, Frej, August, Julia och Jimmy Larsson som repade och det gick faktiskt jättebra xD haha.
ca 15:00 - Åkte jag och Andre hem till mig. Exakta tider är svårt att skriva nu, men när vi kom hem gjorde vi mat. Klyftpotatis med kycklingburgare. Gott faktiskt :) Efter det tog vi det bara lugnt, pratade, spelade tvspel och kollade på tv. :)

Nu ska jag smsa med Andre och prata med DennisTennis på msn. Bloggar kanske om en stund eller så får det bli imorgon. Har vart dålig på att uppdatera det sista, men ska bli bättre (:

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


johanna

Den där jimmy Larsson är han typ två meter lång? :P



PUBLICERAT: 2009-01-22, 16:22:08 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: