2009-01-18
 11:00:10

orkar ingenting..

Godmorgon :)

Jag är jävligt seg, så orkar inte skriva något speciellt och jag orka heller inte göra något speciellt. ligger bara i sängen med datorn i knäet och lyssnar på skön filmmusik jag har fått av andre som är så jävla skönt att lyssna på när man mår så här. Jag har svin ont i halsen och är jättetrött typ. mår dåligt på många andra sätt också men tjänar ingenting till att klaga, så nu glömmer vi det. Jag ska nog ta och hoppa i ett bad om en liten stund, åka till stan idag om jag orkar och hinner. vi får se :)

Hörs sen ! <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


sandra

ja det är inte ens roligt att vara ute då det är så kallt.. sommar nu tack!?

ska du göra idag då?



PUBLICERAT: 2009-01-18, 13:01:47 | URL: http://sandraliksom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: