2009-01-11
 21:07:59

räcker med plugg för idag.

H e j s a n  ( :

Nu känner jag att det får räcka med plugg för idag. har skrivit fyra sidor av anteckningar och får gå igenom dom och läsa sidorna i boken imorgon. Har ändå pluggat sen halv sju . Det är fan 2 och en halv timme. Det måste väl ändå räcka? Får ju ont i huvudet, och ont i handen av att skriva så mycket. kanske tar och läser igenom anteckningarna innan jag lägger mig. men det får vi se senare.

Nu ska jag kolla bilddagboken, kolla olika bloggar, kolla facebook och sen kolla min mail och rensa den. har bara en massa reklam-mail. så tråkigt! haha.

H a  e n  t r e v l i g  k v ä l l  !  = D

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: