2009-01-30
 12:49:08

rast innan sången.

Gud så skönt dt är med fredag idag! eller vad tycker ni? otroligt skönt faktiskt.. fast jag kommer att ha fullt upp hela helgen ändå. barnpassnings-helg kan vi kalla den.

Just nu sitter jag i skolan och bara väntar på att klockan ska bli 13:13 så jag kan få ha gruppsång så att jag kan få sluta sen. Började 08:30 idag, men kom en halvtimme sent och som ni kan räkna ut då så var jag i skolan 09:00, det var matte men matteläraren var inte här utan satt uppe på övervåningen och gick igenom betyg så det var lugnt. engelska lektion var också jävligt soft, andre satt och masserade min rygg hela lektion. otroligt skönt! Ryggen tog hårt på Afrodansen igår, haha. Men det är väl bra att det känns, för då vet jag att jag gjort något bra. Vanlig träningsvärk liksom, fast i ryggen. Är inte lika lätt att ignorera som träningsvärk på andra ställen. Fast den värsta träningsvärken man kan ha är nog i benen, i låren. man kan knappt gå! det hade jag förra veckan, gud! det var riktigt jobbigt. Fick ont när jag gick i trappan och det gör jag hela tiden i skolan och när jag går hemifrån och när jag kommit hem. men det är något man får ta om man ska träna! :P

Nu ska jag kolla mina kommentarer jag fått och sen kanske jag skriver ett inlägg till, klockan börjar närma sig nu! Men ska inte tänka på det så mycket för då kommer klockan gå ännu mer segt. och det orkar jag inte!

kraaam!
:)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: