2009-01-17
 13:50:47

Shlager.

Sitter här och lyssnar på shlager, alldeles nyss var det Roger Pontare och nu är det Charlotte Perreli - tusen och en natt :)
Haha, mobbad men jag kan ju varenda text så det är lite kul att lyssna och sjunga med eftersom jag är uppväxt med sådan musik. lite små trevligt nu när man är ensam hemma. ;)

Kom upp från ett långt och skönt bad nyss, blev inget igår med badkulor och shower gel, det fick bli idag istället :) är så otroligt skönt, oljan mot sin kropp, hela kroppen är otroligt len, det är en så skön känsla! ;D

Nu ska jag göra mig iordning och städa mitt rum och sen åka in till stan och köpa ett par skor om jag hinner och om mamma kan möta mig och ge mig pengar. Bloggar innan jag drar :) Puss <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


F E B B

Hej! :) Jättefin blogg verkligen!! Hehe<3 , ehum okej så svårt att skriva hur du ska göra.. men klicka på hur texten ska vara, du har såkert på attd den börjna i mitten! ra bilden så den ligger bredvid annars, lycka till!



PUBLICERAT: 2009-01-17, 14:20:29 | URL: http://febb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: