2009-01-24
 03:48:12

skriva av mig.

Detta är ett inlägg där jag bara skriver av mig.. behöver få dt gjort, kommer att kännas bättre efteråt. hoppas jag på iallafall. Läs inte om ni inte vill.. ni missar ingenting. för ni kommer antagligen inte att fatta ett dugg iallafall. två personer kommer att förstå , ingen mer. Men ni gör som ni vill, läser eller läser inte. erat beslut . Just need to skriva av mig xD haha.

Att två vuxna människor kan vara så korkade, de borde förstå att jag redan vet allt? Jag är inte liten längre, jag har blivit äldre och förstår saker lättare. Jag orkar inte längre stå och tjuvlyssna när ni ska bråka och jag orkar inte ligga och gråta över att jag itne vet vad som kommer hända härnäst. Jag orkar inte mer helt enkelt! Snälla håll allt för er själva, vad ni har för problem bryr jag mig inte om. Hade ni velat att jag skulle få reda på det hade ni pratat med mig om det för längesen men att låta mig få reda på det genom att ni är dumma i huvudet och beter er som om ni är barn och tror att jag itne kan höra er för att ni är i ett annat rum. Jag har kämpat för att stå ut med allt i flera år nu och nu får det fan räcka. Jag har sagt klart och tydligt till er att jag inte orkar mer, vad med det förstår ni inte!? Ska ni bråka så respektera att jag också lever i denna lägenheten och faktiskt inte orkar höra på era idiotier. Ni borde förstå att jag inte mår bra efter att ha fått stå ut med det i flera år nu? Skulle jag säga till er att jag mår dåligt av allt detta så skulle ni bara säga att jag överdriver och överreagerar, just drf säger jag aldrig vad jag känner till er. Jag har bett er sluta mer än det kan jag inte göra. ni är vuxna människor och borde ha mer hyfs än vad ni visar er ha. Skärp er och visa mig hur en vuxen människa ska bete sig istället! Ta och lös era problem och håll mig utanför tills ni rett ut det och kommit på en lösning. För nu orkar jag inte mer, och efter vad jag hörde idag så mår jag verkligen dåligt! Att behöva sitta och vänta på att du ska komma till mig och berätta något och jag vet itne ens vad :S? Berättar du inte för mig så kommer massa annat att hända som jag inte vill ta del av. Sluta löjla er nu och väx upp! Jag mår tillräckligt dåligt så dra inte in mig i något jobbigt som hände för år sen, hade ni velat att jag skulle vetat skulle ni sagt det DÅ och inte NU några år senare. Onödigt att såra mig i onödan.

Så nu har jag fått skriva av mig lite.. var bara tvungen, känns lite lättare nu faktiskt. Känns skönt att Andre och Dennis finns där för mig. Tack killar! (L) Finns här för er också :) <3

 
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Dennis

Vad som helst för dig =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: