2009-01-26
 06:21:05

Snart 06:30

Nu är klockan snart halv sju och jag tänkte börja ta fram grejer som jag ska ha på mig till skolan idag och sen kanske börja göra sig iordning. skadar ju inte att vara färdig i tid. har lyssnat på musik sen klockan 1 och nu är klockan snart 7. haha mitt batteri på mobilen kommer dö snart, så borde sätta mobilen på laddaren nu och få i den lite batteri. haha.. men det kommer bli så tyst då, skrämmande tyst.. alla sover här och ingenting kommer att låta. bara jag som går runt och fixar och det är läskigt på morgonen när inget annat låter. känns som om man ska väcka alla andra så fort man rör sig. är jag ensam om den känslan? jag kanske bara är helt snurrig i huvudet nu. men jaja.. bla bla bla bla bla ..

Nu ska jag gå ! byebye <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


FEBB

Men det var ju 2 andra som också hade dig där!



PUBLICERAT: 2009-01-26, 06:49:43 | URL: http://febb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: