2009-01-18
 23:47:13

Söndag :)

Idag blev jag väckt klockan 10 av pappa som sa att det var frukost, han hade gjort pannkakor. gott! Efter frukosten la jag mig och vila lite, sen tog jag en skön dusch och sen kom jasmin förbi och hälsade på. hon var här tills jag var tvungen att gå. Skulle iväg och träna, var på gymmet runt tio i 4, dags för gruppträning, rygg och mage. shit! det var as jobbigt :O gjorde så ont i magen och ryggen och nacken med eftersom jag spände den så mycket. den gruppträningen varade i 30 minuter och sen var det dags för DANCE, ganska tråkig men bra för konditionen. så idag känner jag mig duktig! hehe.

Efter gymmet åkte jag julia och camilla hem till mig, eller ah vi fastnade på friskis för det var några störande ungar som gjorde så spårvagnen inte kunde köra.. så där stod vi rätt länge, tillslut tog vi intiativet och börja gå mot mig, när vi kom till väderils så kom spårvagnen så vi tog den en sista hållplats och mötte andre. snabbade oss hem till mig, jag bytte om och hämtade pengar och så drog vi . mötte johan i brunnsparken och åkte mot gamlestadstorget där vi mötte Swen-August xD haha. Bowling i en timme och det var kul!

Bilder ifrån idag och tjejmiddagen hos Michaela kommer imorgon och dagens outfit-bilder kommer imon! måste sova nu, ska till tandläkaren imon :O nooooo! villl inte :( men måste... ska sluta med allt onyttigt och allt socker nu! måste måste måste! ska göra mitt bästa.. stötta mig, tack!? haha.

GODNATT <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 3 kommentarer


Camilla

det var kul att bowla :D



PUBLICERAT: 2009-01-19, 11:28:01 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Minaya

Hej. Har just kommit hem från en härlig tid i Sälen.



Hur är det med dig? Hoppas du haft en fin helg.



Kram



PUBLICERAT: 2009-01-19, 13:09:07 | URL: http://minaya.blogg.se/
Sara

haha okej får försöka fatta det där xD



PUBLICERAT: 2009-01-19, 15:36:20 | URL: http://enchriannevik.bloog.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: