2009-01-04
 21:05:13

Söndag.

hejsansvejsan.

vad gör nI? själv kom jag hem för en stund sen, åt middag som pappa hade gjort. kan inte säga att det var det godaste jag ätit precis. har ätit godare, solklart. men det gick ner, knappast mkt för jag är fortfarande hungrig men skulle jag gå och ta något nu skulle jag vara dödens. haha.

förut mötte jag yusra på hållplatsen runt halv tre, och så tog vi spårvagnen in till stan. på spårvagnen mötte vi Hilal, trevligt att träffa henne och prata en stund. tkr vi borde ha en kväll vi alla gamla tjejer och bara umgås. var längesen nu. iallafall, vi mötte Jessica i stan och så gick vi till Espresso House. Yusra köpte nåt som jag aldrig orkade lägga på minnet vad det var och jag köpte en apelsinjuice, otrolig god juice där :) sen drog vi vidare till olika affärer. jag kollade faktiskt inte så mycket, kände inte att jag hade ork till det. jag somnade runt halv fem inatt men gick upp lite innan tolv. men jag har känt mig halvseg/hängig hela dagen. fortfarande sjuk.. hoppas inte det blir värre bara. Efter att vi vart och kollat i affärer en stund så ville vi gå och fika så då gjorde vi det. Yusra åt någon mat typ och jag och jessica tog varsin bärpaj med varm choklad till. göttans x) Johanna kom dit sen, så åkte vi hem till jessica efteråt och var där en stund.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, är det värt att vänta på en seg Michael eller ska jag träffa Andre? Jag sitter nog hemma.. behöver bli frisk tills imon. ska ju träna med Camilla, borde kanske inte göra det men jag känner mig nästan tvungen. har inte tränat på år och dar känns det som. så jag känner mig som sagt tvungen till det...för min egen skull. Är faktiskt uppfriskande att träna, eller vad tkr ni? :)

Hörs sen, ha dt!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


camilla

klart att det är uppfriskande! Jag är galet taggad för att träna! Vill komma igång riktigt nu! :D

Varannan dag nu elleR? hur kör vi sötnos? :D



PUBLICERAT: 2009-01-04, 22:43:59 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D



PUBLICERAT: 2009-01-05, 12:48:56 | URL: http://tyrassusans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: