2009-01-07
 02:39:08

städningen..

tjenispenis.

klockan är fan redan halv tre, hur fan kunde klockan bli så myket? jag har ju bara städat? jag har städat sen klockan 7 och blev precis färdig!? hur går det ihop!? hur seg har jag inte vart dåda? Men jag är nöjd, det blev mkt bra :) Andre kom förbi och hjälpte mig förut, en snäll kille det dära, hehe..

Det som är kvar att göra nu är:

1. Att en hylla inne i garderoben ska bort, den är tömd så det är bara att lyfta ut den imon, mamma sa att jag skulle ta ner den till källaren så det jobbet skickar jag nog på pappa. haha.. den är tung ju? hur ska jag klara det, klart pappa får göra det. jag kanske kan hjälpa till..lite? haha.
2. Sätta upp små hyllor i mitt rum, två st över skrivbordet för nu när jag möblerat om så finns det ingenting ovanför skrivbordet. helt tomt. så två småhyllor är verkligen nödvändigt. Men då måste lite snygga ramar inhandla och kort måste skrivas ut :)
3. En spegel ska sättas upp, får se om jag hittar dom som man ska hänga upp den med för det är ingen ram på den, är lite svårt att hänga upp den som den är. Men det får pappa lösa xD

Dessa tre sakerna är dom sakerna som min kära fader ska få hjälpa mig med imorgon =)
En sak som jag faktiskt kan göra själv är att tvätta fönsterna, det behöver faktiskt pappa Inte hjälpa mig med. det klarar jag själv x) Och slänga skräppåsar och fixa lite småsaker i mitt rum, det klarar ja oxå själv ^^

Nu ska jag kolla facebook. undra när jag somnar inatt. ..
Ha dt!

ge mig sommar och sol. jag vill bli brun igen! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Ellinor

Tack för kommentaren!

Härlig sommarbild! Jag längtar också, fast mest till våren faktiskt, då man har allt det härliga framför sig. Bara det inte regnar hela sommaren i år också :-(



PUBLICERAT: 2009-01-07, 14:18:37 | URL: http://ellisbellis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: