2009-01-06
 18:56:54

tack till jennie jocke och elin :)

Jag funderar på om jag ska kolla på one tree hill avsnittet som är färdigt om 5 minuter innan jag städar. kanske ska städa först ? annars kanske jag bara skjuter upp det? jo, jag tar städningen först. så har jag hela kvällen ledig sen. eller ah, beror ju på hur snabb jag är.. jag är rätt långsam tyvärr^^ haha.

Var hos Jennie, Jocke och Elin förut :) var trevligt. Tack för julklappen! =)

Nu ska här rensas och städas! kom gärna förbi om ni vill hjälpa till xD haha..
Ha en trevlig kväll :) puss <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Fotograf Emma Sandström

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Har du någon mail jag kan nå dig på?



/Emma



PUBLICERAT: 2009-01-07, 00:59:01 | URL: http://puppyeye.blogg.se/
Fotograf Emma Sandström

Hej! Min mail är: [email protected]



PUBLICERAT: 2009-01-07, 02:19:29 | URL: http://puppyeye.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: