2009-01-16
 17:14:59

"Tadetlugnt"-dag

Jag har ganska tråkigt, men idag är min "ta det lugnt"-dag. Jag ska bara vara hemma, skämma bort mig själv och förhoppningsvis kolla lets dance och ha lite gott käk till det. Chips? Glass? Ska se vad pappa orkar skämma bort mig med ;) ska kolla med honom om en stund.

Ska fixa mina naglar lite, måste fan sluta bita! shit.. jag verkligen försöker men ändå kommer jag på mig själv med att sitta och bita på dom ändå. Andre säger till mig hela tiden, men fan heller att det blir bättre! jag måste skärpa mig! Så nu ska jag ta bort mitt gamla nagellack och måla på nytt rosa och sen ska jag ta stopp och väx över det. Kommer inte synas men kommer smaka och jag SKA sluta bita nu.

Funderar på att ta mig ett skönt bad efter jag fixat naglarna, beror på när maten är färdig. så får se om det blir innan eller efter maten eller om det blir något alls. men blir det ett bad ska jag slänga i massa badkulor innan så vattnet blir oljigt och skönt (: Sen har en shower gel jag ska tvätta mig med sen som luktar så otroligt gott! Fick ett helt set av min syster i julklapp, badkulor, shower gel och body lotion. luktar gudomligt gott! haha =)

nu är det dags för naglar (: pusssssss



Sånt som det inte finns någon kategori för / 4 kommentarer


Anonym

haha förstår det! de va snygga! :)



PUBLICERAT: 2009-01-16, 17:22:02 | URL: http://emmiealina.blogg.se/
felicia

Jag biter oxå på naglarna får ångest. Men fick ett rätt bra tips för ett tag sen, att man ska dricka ett glas vatten när det känns som man vill bita.

då dricker man mer vatten och slutar (kanske)bita på naglarna samtiigt :D



PUBLICERAT: 2009-01-16, 18:32:19 | URL: http://enchriannevik.blogg.se/
Alina

tack så mkt hördu! nej jag kommer fortfarande inte in på blogglovin, väldigt irriterande! :/



PUBLICERAT: 2009-01-16, 19:44:04 | URL: http://emmiealina.blogg.se/
felicia

Sv: aah det har jag (:

Det funka faktiskt :D



PUBLICERAT: 2009-01-16, 19:44:50 | URL: http://enchriannevik.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: