2009-01-20
 23:39:07

Tisdag

Hej, Andre gick precis och jag ska lägga mig och kolla på tv nu och sen sova. jag är jävligt trött.

Tisdag idag, 
08:30 - ljudteknik
09:40 - dansade med camilla i replokalen och la oss och lyssnade på soft musik i mörkret. var skönt när man var så trött.
11:00 - Bamba
12:00 - Datorkunskap

Efter datorkunskapen satt vi i skolan en liten stund, sen drog jag in till stan med Andre och Camilla. Jag och Camilla tog varsin sallad på Paprika och när klockan närmade sig 14:30 så vandrade vi till brunnsparken och väntade på spårvagnen som skulle ta oss till Kaverös. Andre åkte hem, jag och camilla åkte för att klippa oss. Efter klippningen åkte vi till skolan för att vara med på öppet hus, om jag ska vara ärlig kändes det så onödigt. En otrevlig Johan som jag inte ens kunde prata med och jag gjorde inte ett skit. i slutet mådde jag illa som fan och kändes som att jag höll på att spy, inget kom men ringde min kära far och bad honom hämta mig. 20 minuter senare kom han och mamma å hämtade mig och så åkte Andre med hem. Nu på kvällen har jag mått bättre men fortfarande kramper i magen och huvudvärk. sen vet jag ju redan vad kramperna har för orsak, men inte allt annat.. bara jag inte börjar bli riktigt sjuk! orkar inte det..

Men nu måste jag sova och bilder på min nya frisyr kommer imorgon, blev inget speciellt. Klippte bara upp det och kliptpe lugg, så det är lite mer volym i håret. blev väl nöjd.. vanlig frisyr bara. Camilla blev däremot jättefin :)

GODNATT <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Camilla

du var jättefin i håret! <3 eller du är!



PUBLICERAT: 2009-01-21, 07:51:13 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
minaya

tack, du är grym!!!!!!!!!



PUBLICERAT: 2009-01-21, 10:18:06 | URL: http://minaya.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: