2009-01-18
 02:21:13

tjejmiddag hos michaela.

hejsan :)

Jag hann aldrig blogga innan jag drog förut, åt mat och gjorde mig iordning direkt efter det och sen åkte jag. Mötte Camilla och Julia i brunnsparken, tog spårvagnen till Möndal och tog sen en buss och så gick vi en bit och kom tillslut hem till Michaela. Först tog vi det lugnt, satt och pratade lite typ, sen började vi med maten och när den väl var färdigt och vi börja äta, gud så gott! tacos <3 haha. Efter maten satte vi oss och pratade om allt möjligt rätt länge, var trevligt. sen dukade vi av och satte oss och körde "Jagharaldrig". Haha, fick reda på en massa saker om de andra tre som jag aldrig trodde ^^ haha. och de fick reda på saker om mig. haha. xD vi satt och skratta jävligt mycket iallafall.

Tack för ikväll tjejer ! :) Har haft jätteskoj.
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Camilla

det var kul :D <3 jag har ont i huvudet därimot :(



PUBLICERAT: 2009-01-18, 11:08:18 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: