2009-01-16
 15:39:01

Träning

Nu är jag hemma från skolan, äntligen! Är helt slut, lektionerna idag har vart rätt softa men tiden på gymmet var jobbig. Tänkte först köra styrka men min och camillas instruktör kom och frågade oss om vi inte skulle vara med på Spinning, så vi funderade lite och sa jo men visst då. men sen kom vi på att vi inte hade några skor och det gjorde lite ont i fötterna eftersom där man har fötterna inte var så bekväma^^ Så det sket sig och vi drog och drog igenom styrketräningsschemat istället. Armar, tre maskiner, mage och rygg. Innan tränade jag också bak och fram lår men det skadade mitt knä så det fick jag sluta med och nu gör jag bara en övning för knäna och när det blivit bättre igen som så ska jag börja träna låren ordentligt sen igen (: Som avslutning 5 minuters kondition bara, orkade och hann inte mycket mer än så.

det var lite om träningen. angående resultat av träningen, har inte tränat så jättelänge och inte så fokuserat, har börjat fokusera ordentligt det sista nu. men tränade liksom ingenting under jullovet men en-två månader innan lovet, fast inte så ordentligt. jag och larsson satt mest och skrattade hela tiden, vi gjorde ju det vi skulle men det tog kanske lite längre tid och kanske inte riktigt ordentligt. Men visst känner jag skillnad, jag orkar mer och har fått lite muskler på armarna ;) Muskler i bena har jag med, från löpbandet xD

Kolla här, lite muskler har jag allt ;) hahaha..


Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Camilla

vi har blivit mer duktigare :D



PUBLICERAT: 2009-01-16, 17:52:47 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Dennis

wow biff ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: