2009-01-20
 07:47:55

trött!

Usch jag orkar inte vara uppe den här tiden! jag är alldeles för trött för att orka någonting. Jag låg i duschen för en stund sen och kunde inte ens hålla ögonen öppna. Så ska det inte vara på morgonen, man ska faktiskt orka någonting iallafall. men idag är jag riktigt trött och hoppas att det blir bättre under dagen, kanske vaknar till när jag kommer ut i kylan :O fy så kallt det ska vara nu då. Mitt fönster är öppet och ja verkligen känner vilken kyla som väntar mig därute..och bara tanken får mig att vilja stanna hemma. men icke det nej. jag ska till skolan, och påtal om skolan så kanske jag borde snabba mig för att ens komma i tid till skolan! Pusshej! hörs på min håltimma :D

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: