2009-01-11
 02:01:17

Blandat.

H e j s a n  S v e j s a n  ! 

Jag skulle ha bloggat tidigare men Andre kom hit förut efter att jag ätit middag och gjort mig iordning. Vi satt mest och pratade och kollade på tv, det vanliga typ. Ganska skönt faktiskt :) Pappa körde ner mig och Andre till Tolered runt 7 tiden, gick och handlade lite godis och sen skulle jag hem till Dennis så andre drog sig antagligen hemåt gissar jag på.

Kollade på film hemma hos dennis, drog mig hemåt runt halv elva, då jag möttte Andre och han följde mig hem, snällt av honom =) Som alltid! En bra kille det dära (:

När jag kom hem hade jag tänkt att göra nudlar men det glömde jag helt av och när Andre påminde mig så var klockan alldeles för mycket, får bli nudlar med currysmak imorgon istället. fan jag som var så sugen! haha. Nu spelar jag något tråkigt spel och funderar på om jag faktiskt inte ska gå och lägga mig. Men nej jag spelar nog lite till :) 

Ha det bra ! :) <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


camilla

haha börjar du bli senil?;)



PUBLICERAT: 2009-01-11, 11:30:00 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
natta

sv: aa jag förstår, i kylan så håller förkylningen i sig usch ja lär ju också bli sjuk när ja kommer hem.

Hur många minus har du?



PUBLICERAT: 2009-01-11, 14:20:02 | URL: http://natalies.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: