2009-01-28
 22:09:29

today

Hejsan!

Vad gör ni? Själv sitter jag här, skriver ett inlägg, pratar med Joakim och Andre på msn och ska fixa min design här på bloggen så fort jag skrivit färdigt detta. ska iallafall försöka (:

Vad har ni gjort idag? Jag har vart i skolan, en lektion som jag skrev i ett inlägg tidigare idag. Ensamble. Gick faktiskt bra idag, bättre än annars. nästa vecka är det dags för Crazy - tori amos. Antingen ska jag eller julia ta den och vi kan inte bestämma oss för gud båda två hatar den! och den är jobbig. kan lägga ut ett klipp sen så kan ni höra hur den låter. och så kan ni kanske säga vad ni tycker om den ? hehe. vi får se hur det blir och om vi hinner få gruppens femte låt innan vi kommer till den.  Efter skolan så frågade jag några om dom ville hänga med och käka något :) Så andre, camilla, august, johan och jag gick till stan för att äta. Blev bufé på Lydias. gud så gott! deras vitlöksbröd är det godaste. Lydias är värt att testa! yeah, haha.

Hoppas att ni har haft en underbar dag! :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Camilla

tack för igår :)



PUBLICERAT: 2009-01-29, 15:42:46 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: