2009-01-16
 21:57:03

ben & jerry's

Myser i sängen med datorn i knäet, lets dance på tv, ett glas mjölk och en skål med chips. innan chipsen var det glass, ben & jerry´s . Jag hade hört att den glassen var jätegod så jag var bara tvungen till att prova, som tur var så var min söta pappa snäll idag så han köpte glass och chips till mig. eller ah jag fick åka med honom ner till vårväders, men han betalade ju iallafall (: snällt tkr jag! hehe. Jag hade ju aldrig gått och köpt det för mina egna pengar, för då hade det blivit någon billig glass och inte denna för 50 kronor! det är riktigt dyrt det där, men den var faktiskt så god som alla sagt. så jag blev inte besviken alls :) den är värd att köpa. 50 kronor är ju jättemycket för den storleken men att testa en gång gör ju ingenting. skämma bort sig får man ju göra ibland :) Något som också är bra är att glassen håller rätt länge, även om det inte är så mycket i förpackningen men eftersom det är choklad med brownies bitar i så kan man inte äta så mycket av den med en gång. Jag har redan ätit i två omgångar och jag har fortfarande hälften kvar! grymt =D





Sånt som det inte finns någon kategori för / 3 kommentarer


Anonym

vad gott det ser ut!


Mikaela

Det är gott :D



PUBLICERAT: 2009-01-16, 23:14:43 | URL: http://mikaaelajacobsson.blogg.se/
Dennis

Ben & Jerrys är najs =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: