2009-01-06
 18:46:23

walk-in-closet!

hejsan .

nu sitter jag här vid datorn, som vilken annan dag som helst. detta är sista kvällen på lovet då jag kan var auppe hur länge jag vill och vara ute iaf till tolv men vet ni vad jag ska göra istället för att varken vara ute eller träffa någon... jo jag ska STÄDA! städa min garderob. ska rensa den ordentligt. jag kan itne ens kalla den en garderob just nu. finns så jäklans mycket annat i den jävla garderoben. det ska vara en hyfsat snygg walk-in-closet när jag är färdig. dom flesta som kommer hit för första gången säger wow du har en walk-in-closet. då säger jag bara: "haha ja visst  .. om man nu kan kalla det det . haha."

Haha, vad har det blviit av mig? ska jag vara hemma och städa när jag kan hitta på något skoj sista riktiga kvällen på lovet? hah.. jag tkr det är kul att städa faktiskt, ibland. Extra bra känns det när det verkligen har blviit bra efter städningen, som igår när jag städade och möblerade om, jag blev verkligen nöjd med mitt rum. så nu ska jag bli nöjd över garderoben med =D önska mig lycka till så jag inte ger upp! hehe.

Ha dt bra! <3

ja ibland är jag sjuk i huvudet xD Haha.. nyhet?
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Louise

Jag rensande oxå min gaderob (och resten av mitt rum) i går, sista dagen på mitt lov. xD

Ha en bra dag



PUBLICERAT: 2009-01-07, 09:46:48 | URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: