2009-01-10
 00:44:27

Yes man .

G o d k v ä l l  (  :

Vad gör ni? Jag kom hem för en stund sen, som sagt vart det bio på fredagsschemat. något som blev planerat väldigt snabbt nu in på kvällen. Gjorde mig snabbt iordning och så kom Andre hit och så åkte vi in till stan och mötte Johan och Bea :) Underbara människor! Har man nånsin INTE kul med dom människorna? Speciellt Johan?! haha. Sjuk i huvudet! På ett roligt sätt, som tur är ^^ FIlmen vi såg var Yes man, hyfsad faktiskt (: man fick lite goa skratt under filmen iallafall, sånt man behöver några gånger per dag om man heter Mikaela Jacobsson, hehe.

T a c k  s ö t n o s a r  f ö r  k v ä l l e n  i a f  !  : )  < 3

Jag vill inte sova nu, men vad ska jag göra istället då? Finns ju inget att göra vid den här tiden när man är hemma. Internet blir bara tråkigare och tråkigare för varje dag. Tur att man kan skriva här ibland och "slösa" lite tid.. tidsfördriv kan vi kalla det. Men att läsa andras bloggar är iallafall intressant, läser alltid camillas, johannas, kenzas, blondinbellas, natascha peyres och några fler. orkar inte rabbla upp alla ^^, . Nu ska jag prata med Andre Stärnman på msn och kolla facebook, kanske skriver ett inlägg snart igen.

H a  d t  u n d e r b a r t  s å  l ä n g e  g o t t  f o l k  ! < 3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: