2009-01-28
 10:33:41

yesterday

Hej..
dålig uppdatering? jo, jag vet. har inte orkat och inte haft mycket att skriva om. hade jag skrivit hade det bara vart klagomål och det är kanske inte så kul att läsa. så ska försöka att inte vara allt för tråkigt/jobbig/ointressant.

igår bröt hela helvetet ut ordentligt här hemma och nu kan det nog inte bli värre, borde man ta det positivt eller negativt? kan ju vara positivt att det inte kan bli värre men det är också negativt att det är dåligt överhuvudtaget. jaja, jag överlever ju och det är ju huvudsaken. den värsta känslan är verkligen att se din egen mamma gråta. att behöva sitta och trösta henne och försöka säga stödjande ord. men det är så svårt.. fan.. jag verkligen försöker finnas här för henne samtidigt som jag mår dåligt själv, det är inte alltid så lätt.. hoppas det blir lättare med tiden. blir till att flytta om ett litet tag...

Igår var det tisdag, skulle börjat klockan halv nio men med tanka på massa omständigheter hemma så kom jag inte till skolan förräns runt elva.. jag mådde alldeles för dåligt för att orka gå på datorkunskapen så jag och andre satt och spelade piano^^  klockan tjugo över 1 hade jag piano lektion i en halvtimme och sen vet jag inte när vi åkte ifrån skolan. Kanske runt halv 4 även om vi slutade tio i två, haha. Efter skolan drog vi till stan och kollade runt lite, hittade ingenting tyvärr. så vi åkte hem till mig, åt middag och sen smsade camilla och frågade om vi skulle dra på bio (: så jag hon andre johan och bea drog på bio. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv. Faktiskt jävligt bra, konstig men bra. otroligt lång men det spelade egentligen ingen roll ^^  sevärd iallafall!

blir tyvärr ingen dagens outfit från igår, men hade bara en stor hoodie och tights, med uggs . och på kvällen chinos och linne och en tröja (: kanske kan visa en annan gång ^^  ska försöka lägga ut dagens outfit idag iallafall.

Puss
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: