2009-07-28
 19:52:14

Äventyr

Nu är jag äntligen hemma! blev ett jäkla äventyr. fan vad skönt det är att åka moped =)
Jag åkte först ner till Andre och hämtade pengar :) åkte därifrån lite efter 3, åkte direkt ner till wieselgren för att gå till banken, men den jävla banken hade stängt klockan tre! så jag gick in på apoteket för att köpa vårtmedel till andre, fanns två olika - en till fötterna och en till händerna. båda kostade nästan trehundrakronor så jag sket i det. åkte in till stan för att träna i en timme, när jag var färdig där var klockan 5 och jag hade fått instuktioner om att åka och köpa vårtmedlet ändå, fast det till händerna bara. fast jag åkte till bergakungen först för att hämta ut två biobiljetter till drag me to hell som jag och älskling ska gå och se imorgon! :) tog en stund innan jag hittade hur jag skulle komma upp på rätt sida bara, dum som jag är! haha.. åkte sedan till avenyn för att träffa Elias från Gävle. sist vi träffades och pratade var i hemsedal, och det var riktigt längesen nu! trevligt var det iallafall. åkte sedan till brunnsparken för att gå till apoteket och köpa det jädrans vårtmedlet! fastnade på lindex en stund med,hade ju värsta rean! Sedan åkte jag hem, och nu är jag hemma! :) ska duscha alldeles strax och sedan äta lite mackor. sedan bar det väl av till andres syster igen. mys med älskling idag igen! och baylis - kattskrället! haha =) ska väl kolla på Harry Potter - Fången från Azkaban antar jag. haha

Skriver kanske imorgon, om det inte blir allt för mycket att göra :)
hoppas ni haft en bra dag och får en bra dag imorgon!
MIN ÄLSKADE UNDERBARA POJKVÄN FYLLER ÅR IMORGON! (L) SÄG GRATTIS! :D
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: