2009-07-13
 14:10:27

bloggdesignen, bra eller dåilig?

Hej igen, nu har jag ändrat min bloggdesign litegrann. vad tycks? enkelt bara. orkar inte ha för mycket, vill ha det såhär ett litet tag nu. sitter ju hemma hos andre och han har ju typ inga bilder. Ja har ju alla mina bilder hemma hos mig, men jag fixade tre stycken bilder från min blogg och använde dom :) ni får säga vad ni tycker tkr jag faktiskt! :)

jag sitter och väntar på att min underbara pojkvän ska sluta jobbet så han kan komma hem! har suttit hemma hos honom hela dagen och väntat på honom! så nu får han komma snart :) haha.

nu ska jag göra en liten töntig överraskning till honom innan han kommer hem, och lyssna på Hallelujah, i just love her so, så grym låt! :D

ha en bra dag om jag inte skriver mer! :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


johanna

svar: 299 kr



PUBLICERAT: 2009-07-13, 15:40:12 | URL: http://johannalundback.blogg.se/
camilla

ååh den låten är så mycket skola x Dhahah tänker på alla kör grejer vi körde xD



PUBLICERAT: 2009-07-13, 15:54:49 | URL: http://dencamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: