2009-07-11
 10:23:02

storstäda

idag ska jag städa hela mitt rum! ordentligt! storstäda helt enkelt, ska rensa, tvätta, dammsuga och kanske möblera om (: när jag är färdig i mitt rum ska jag nog ta min garderob också, den ser ut som fan! får inte ens in mina kläder, hittar inte det jag vill ha och massa ligger slängt på golvet under väskor skor och annat skit. så detta måste fixas, och idag är en bra dag för det för har inte ett skit annat för mig. kanske ska jobba ikväll men det är bara kanske, beror på om andre orkar/vill.

nu blir det lite till vid datorn och sedan blir det till att stor städa med underbar musik till! då går det bra (:

ha det bra <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: