2009-07-12
 02:27:51

dagens:

lördags-dagens

dagens klädsel: "pyjamas"-kläder nästan hela dagen men på kvällen pösiga jeans och min nya tröja!
tv-program: inget faktiskt, inte hunnit kolla på tv idag
dagens frukost: två pannkakor.
dagens lunch: lite mackor
dagens middag: kbara pyttelite pasta med bacon, hade ingen matlust alls.
dagens kraftansträgning: städa!
dagens positiva: rent rum (:
dagens negativa: dåligt väder, och inte träffa älskling!
dagens planer inför imorgon: träffa älskling så fort som möjligt! och sedan jobba & på kvällen födelsedagsfest för JIMMY!
dagens låt: En massa gamla godingar!
dagens händelse: städning och sims med dennis
dagens vill ha: älskling! och mer plats i mitt rum! och en pappa som kan sätta upp hyllor åt mig i mitt rum!
dagens saknad:  MIN ÄLSKLING
dagens drog: muuuuusiiiiik, heeeeeeeeela dagen har ja lyssnat på HÖG musik!
dagens måste: städa mitt rum
dagens köp: ingenting,inte varit utanför dörren idag
dagens kärlek: älskling
dagens mående: helt okej!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: